☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Saturday, June 6, 2009 ☆ Saturday, June 06, 2009
kelantan!?


blogger-emoticon.blogspot.comhai teman..saya dah pulang!!best saya dan keluarga saya[kecuali ayah saya] pergi ke PULAU CHEKAS..best!!anda nampak tak gambar kat atas..situ adalah salah satu tempat mandi di sana..best..dari kampung saya di raub ke sana hanya 30 minit sahaja..saya pergi sana dengan kakak saudara saya dan mak saudara saya...seronok..tapi kami sampai kul 9:00 pagi..sojuk air..ketar kaki..[kami orang kedua sampai sana]

:40:ok...cukup setakat cite PULAU CHEKAS..saya dah ada emotion onion..baru tadi saya dapat..anda nampak tajuk di atas??ari isnin ini saya nenek belah ayah saya dan sudara mara dan sepupu saye pergi Kelantan...saja jln 2. [pergi pulau chekas dengan saudara belah mak saya]
pasal ''rahsia kecerdikan rama-rama'' lain kali saje ye..rasanye lepas cerita pengalaman pergi kelantan..first time pergi ni!! dan anda tahu n3 ini adalah yang ke 100! tahniah ye untuk diri sendiri!!
blogger-emoticon.blogspot.comoklah saya nak tito ni...selamat malam
:t::a::t::a::21:

mood:blogger-emoticon.blogspot.com

Labels:



← OLDER
NEWER →