☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Sunday, June 7, 2009 ☆ Sunday, June 07, 2009
yahoo!!

:5:alo..sebelum saya mula berceramah saya nak bagitahu ari ini ari ahad bkn ari sabtu...anda faham..???
blogger-emoticon.blogspot.comok..abaikan tarikh!sekarang saya hendak bagitahu..sepupu dan saudara-mara and nenek saya akan bermalam kat umah saya..buat ape??esoknye ari isnin kami semua pergi ke kelantan...
tak sabar pulak![tapi sepupu saya semua lelaki] sob..sob
:puteh_8:tapi tak kecah..saya kan boleh update kat blog and mengadap laptop sampai "bernanah mata " he he...dan boleh jadi kurang siuman setiap ari ngadap laptop je kan?
blogger-emoticon.blogspot.comanda nampak..saya dah letak twitter..dulu plurk..tengoklah tapi rasanye.. kedua-dua best giler2 kot!?
:23:oklah saya nak tengok tv....
:t::a::t::a::19:

mood::cat:

Labels:



← OLDER
NEWER →