☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Sunday, June 21, 2009 ☆ Sunday, June 21, 2009
happy father days!!

Digital Scrapbooking at WiddlyTinks.com



blogger-emoticon.blogspot.comsebelum nak ucap selamat pagi..ari ini ari ahad...blog ini dah jadi gila!
blogger-emoticon.blogspot.comanda tahu ari ini ari apa?tak akan tak tahu ari ini ari Happy Father Day! untuk ayahku yang tersayang..ia itu Mohd Zarni!!
:05:terima kasih ayah kerana menjaga saya dengan penat lelah ayah..[wa! pandai pulak saya ni!]
tapi saya sungguh gembira dapat ayah macam sedia kala.. saya akan mendapat 5A dalam UPSR!!!saya arap ayah dapat hidup hingga akhir hayat...Amin....
blogger-emoticon.blogspot.comok ini adalah harapan saya untuk ayah saya...saya nak makan pagi
:t::a::t::a::puteh_21:

mood::makan:

Labels: ,



← OLDER
NEWER →