☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Monday, June 22, 2009 ☆ Monday, June 22, 2009
jom cilok..!

:mSad:hari ini saya nak kongsi..kredit..and blog toturial...banyak saya dapat daripada beliau...nak alamatnya...

lagi satu click < cini > dan jangan lupa di < cini >juga ..

:puteh_6:blog saya dah banyak berubah..ini pun saya belajar dari mereka...terima kasih sangat...kalau korang nak belajar..pilihlah yang ketiga-tiga ok..sebab mantap!

:51:rasanya ini untuk post terakhir bagi minggu ini..tapi balas surat..boleh kot..
:n3s_100:ari dah gelap..saya nak siapkan kerja sekolah..saya keluar dahulu..
:t::a::t::a::8:

mood::mStudy:

p/s:blogger-emoticon.blogspot.comblog ini tak ada tarikh,ari THANKS YOU!

Labels: ,



← OLDER
NEWER →