☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Tuesday, June 30, 2009 ☆ Tuesday, June 30, 2009
lagu baru!

:laptop:ari ini saya tukar lagu baru!..semua lagu2 porpular [bagi saya] yang paling saya suka.. lagu
HOT N COLD!

:9:itulah lagu fanatik saya!..kalau nak dengar semua lagu tu...tengok blog saya sampai abis..

:mKipas:lagu tu saya letak gilir2..mula lagu "mat salleh" pastu.. lagu melayu...rasanya ada 12 buah lagu..lagu akhir sekali ialah lagu YOU SAY AQ..saya suka lagu itu dong!..

:16:[pandai pulak berbahasa indonesia]...oklah jom layan lagu dan blog Sakuracute! :]
:t::a::t::a::puteh_2:

mood::nyanyi:

Labels:



← OLDER
NEWER →