☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Saturday, June 13, 2009 ☆ Saturday, June 13, 2009
smilles!

blogger-emoticon.blogspot.comhi! ari ini saya mengada cikit..update dua kali ganda..he he..ari ini saya bagitahu saya letak dah emtions:mKipas:dlm cbox saya..tak percaya??
blogger-emoticon.blogspot.comtak percaya tengok sendiri ye..out dulu..
:mNgumpat:dan kawan..saya ada tip untuk kawan2..ni dia!!

To those yang mengantuk especially with this gloomy weather or yang tengah stress, pls do this simple exercise below :)

Selamat Mencuba!!



ni ala taichi sikit la…

sebagai intro dan warming up..



tiru la macam ni…

untuk melegakan bahu dan leher..



wa..wa..aaa



gerak kekanan kemudian ke kiri..



gerak ke kiri kemudian ke kanan



ikut je ler… jangan terpusing kepala udah la..



tepuk kuat kuat kat dahi..

ni untuk hilang mengantuk..



dah tu buat gerakan tangan dan badan…

buat macam happy aje..



kemudian goyang2 kaki dan badan sikit…

buat macam takde masalah…



buat secara agresif pula…

jangan peduli apa orang lain kata..




hilangkan semua stress…



pusingkan kepala…



tengok muka kat cermin

sambil goyang2.. lawa tak…



akhir sekali

buat joget kucing…


--------------


kalau tak hilang juga stress tu
ambil bantal kecik gi tidur bawah meja..


Sekian~


:44:kelarkakan??ni saya dapat semua tips kat Cik Kelisa..

:t::a::t::a::puteh_2:

mood::mGelak:

p/s:malam ni ada pasar malam..yeh!! minum cendol,makan nasi cenderwasih!

Labels:



← OLDER
NEWER →