☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Wednesday, June 17, 2009 ☆ Wednesday, June 17, 2009
tag!

blogger-emoticon.blogspot.comari ini saya dapat dari cik Ija..[kalau nak alamatnya pergi n3 "dah ada banner"]

:06:ok mulakan
1)bila anda last kena marah?
-semalam
2)kena marah dengan sape?bagi nama penuh dia?
- he he..rahsia
3)apakah tindakan anda bila kena marah?
-buat tak tahu je
4)apakah perkataan pertama yang keluar selepas anda dimarahi?
-fuh lega..
5)antara bentes kaki atau pijak kaki mana pilihan anda jika didapati anda tidak bersalah?
-kot nye pijak kaki
6)rasanya bila anda marah,anda lepaskan pada insan sekeliling ?or siput tepi pasu?or pokok daun semalu?
-dekat teddybear saya yang khas untuk saya bila saya kena marah..
7)apakah ucapan anda kepada orang suka marah?
-saya harap bawa bertenang ye.! =.=
8)senaraikan beberapa orang yang anda rasa boleh jawab soalan ini..
-saya rasa saya tak mahu tag sape2lah..kalau nak ambilah..

:16:ok ini saja tag untuk kali ini...sebenarnya saya ni pening kepala coz nak kata apa ye.. hemm entah lah nak ckp mcm mana..oklah out dulu

:t::a::t::a::mPening:

mood::21:

Labels:



← OLDER
NEWER →