☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Wednesday, July 8, 2009 ☆ Wednesday, July 08, 2009
kembali!

blogger-emoticon.blogspot.comhi kawan2..adakan saya janji dengan kawan2 pada minggu depan saya akan update?tapi dengan izin daripada mak tersayang bagi juga buka laptop!

:13:sebenarnya mak saya bagi pun coz saya baru abis ujian kat sekolah...dengan tekunnya saya belajar...

:1:sekarangnya tunggu hasilnya..arap2 banyak lah A nya..amin...

:14:sebenarnya saya tengah lapar..nak makann macam mana nak masak?coz rumah saya sekarang nak tambah ruang kat dapur je..dah macam mana nak makan?

:12:3 minggu makan nasi minyak dan nasi bukan masakan mak saya..wa!! saya rindu kat masakan mak.. tolong!!!

:14:teringin masakan mak iaitu ikan sardin dalam tin tu!..denan telur dadar[ada cili dan bawang pedas punya] fuh sodapnya..!!

:21:jadi saya pun kena sabar.. tak ingat sabar kan separuh dari iman....

blogger-emoticon.blogspot.comoklah saya nak tengok tv cite Manjarala..walaupun dah tengok dulu..ulanglah balik..
:t::a::t::a::19:

mood::51:

Labels:



← OLDER
NEWER →