☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Thursday, July 2, 2009 ☆ Thursday, July 02, 2009
lagi?!

blogger-emoticon.blogspot.comsaya penat ari ini coz semalam saya full dengan aktiviti harian saya...sampai cikgu kelas tambahan malam saya tegur..coz mata nak pejam je..

blogger-emoticon.blogspot.com malam semalam [ari rabu] kelas tambahan abis kul 10:15 p.m..ayahku tersayang ambil saya..pastu saya nampak ibu dan saya ada dlm kereta sekali...

:mRempit:saya peliklah...selalunya ayah saya sorang je...ni mesti ada apa apa ni..selapas salam saya terus masuk ke dalam kereta..saya tanya "nak gi mana ni"[macam tahu je saya ni]

:16:ayah saya cakap"antar barang kawan ayah ''[dengan selamba je]saya pun tengok adik yang tengah main handphone ayahku...

:15:saya macam malas layan adikku..jadi malaslah!saya baring[arap tak ada polis..mampus kena saman]lastnya saya tertido..[macam mana saya tahu?]

:18:adik saya tanya ayah saya"ayah..macam mana ada nama MU?"ayah saya pun jawab....
pastu ayah saya tanya "kak apatu red devil?"lastnya dengar satu dengkuran..rupa-rupanya saya tido..

blogger-emoticon.blogspot.comayahku dan lain2 ketawa besar!...masih baik saya tito...kalau tak malu besar!

:23:oklah esok saya ada post best untuk anda..makan tengah hari.
:t::a::t::a::makan:

mood:blogger-emoticon.blogspot.com

Labels:



← OLDER
NEWER →