☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Wednesday, July 22, 2009 ☆ Wednesday, July 22, 2009
update??


:cinonet_20:hi kawan...sekarang di sekolah,ramai orang mempunyai b blog..terutama di kelas 6 Arif...ramai orang suruh saya buat blog untuk mereka..tapi.saya tak mengabaikan pelajaran tau!

:mStudy:ari ini ari terakhiri saya update sampai minggu depan lepas tu saya akan update untuk korang semua..kejutanlah!

:02:coz minggu ini kat sekolah belambak aktiviti...sampai minggu depan..tu saya jarang update..

:puteh_18:oklah saya keluar dulu....
:t::a::t::a::03:

mood::04:

Labels:



← OLDER
NEWER →