☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Wednesday, September 30, 2009 ☆ Wednesday, September 30, 2009
busy..busy.. T__T


blogger-emoticon.blogspot.comhi kawan..ari ini cuma sekejap post aje..pastu mula kebusynye.. ish2:11:..sekarang saya ingin beritahu..tentang apa busynya..
busy 1:busy update facebook..banyak giler quiznya..dan busynya pikir apa jawapannya..:24: dan bagi "rancute" makan,mandi dan lain..setiap kali kena update..:pandacloud_09:

busy 2:kat sekolah yelah mentang2 abis UPSR..boleh bawa saidina main..abis bankrup..:14: dan aktiviti yg lain..minggu depan dan ada lawan..pastu ceramah tentang asrama penuh..
jgn lupa saya masuk SEKOLAH MENEGAH SAINS SULTAN HAJI AHMAD SHAH PEKAN..

busy 3:nak prepare untuk rumah terbuka kat rumah saya..masak pelbagi makanan..mak saya mesti sodap punya..*ceh yelah tu..*:pandacloud_16:.. 40 orang datang..ramai tu..arap jgn satu sekolah..

busy 4:nanti sambunganye.....

:21:abis pun senarainya..oklah saya nk gi solat maghrib dan ishyak..
:42:

from:

post signature

Labels: ,



← OLDER
NEWER →