☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Tuesday, September 29, 2009 ☆ Tuesday, September 29, 2009
PENAT woi..


:25:hi kawan..ari ini ari penat untuk saya dan my friends...kenapa??:02:frist kami ada latihan bola jaring...saya jadi WA...wah...best tu..* apa WA??entah saya main je.. he he he..*:simerah1:


blogger-emoticon.blogspot.comkami kena bersungguh-sungguh coz minggu depan lawannye..doakan kami budak kelas 6 Arif menang...amin..:pandacloud_19:kami akan lawan setiap kelas...fulamak ramai tu...kena 8 kelas.. bdk laki main bola sepak..kalau mereka kalah ada kena buku lima perempuan..[gurau je]:01:


blogger-emoticon.blogspot.comhabis sekolah kami mandi..solat..dan beraya!!yahoo...ada rumah terbuka...kawan saya..tapi yg buat saya letihnya..saya kena tunggu kawan saya coz dia beraya kawan saya dulu..habis tunggu:pandacloud_28:..tak apa..kami pula tersempak bdk laki kelas kami..yusr dan arif..diaorg beraya kelas 6 bestari..diaorg kata kesian kat kami..dan cover muka. supaya kami x nampak mereka..ceh macam kita buta!:05:

blogger-emoticon.blogspot.compastu..sampai mereka..berayalah..satu per satu..akhirnya sekali kami beraya rumah cikgu..kat bukit rangin..jauh tu.saya duduk sungai isap damai..naik basikal.jadi pembonceng..hu hu hu dapat driver..jimat tenaga:simerah1:..best..cikgu sportinglah!!sebelum beraya rumah cikgu..saya beraya kwn baik saya..best.. ari ini adalah kenagan manis berhari raya pada tahun ini!![ngan kawan2]


blogger-emoticon.blogspot.comhu hu hu..esok berlatih lah..penat..oklah saya dah membebel panjang..so saya nk solat isyak..bye..


from:

post signature


p/s: saya nak buat rumah terbuka.. mesti ajak satu sekolah kelas..dan ayat mesti bergini..

''ibu jemput datang ke rumah..kat no x lorong xx xxxxx xxxx xxxxx..jangan lupa ye...terima kasih''

Labels: , ,



← OLDER
NEWER →