☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Friday, September 18, 2009 ☆ Friday, September 18, 2009
tinggal sebentar...

:02:hi kawan2...dah beli baju raya ke belum??saya dah beli banyak jugalah..*bkn berlagak* sekarang ni saya suka pakai baju jubah.. sekarang ada dua pasang.. baju winky satu dan tudung*ikin* 2 :pandacloud_32:

:14:baju raya saya tahun ini hijau manakala ibu dan ayah saya warna kuning tua adik saya sama warna ngan saya..:16:masing2 ada pasangan.. :)

:18:saya ada pesanan untuk korang..saya akan tidak update blog selama minggu kot..saya beraya kat kampung aje...blogger-emoticon.blogspot.comseminggu duduk sana..insyallah saya akan update kat kampung..:pandacloud_14:

blogger-emoticon.blogspot.comoklah saya out dulu..nak kemas barang..bye!


from:

post signature

p/s: siapa minat lagu umbrella?? saya tinggal lagu ni..tapi!..dlm malay version





layan okey!

Labels: , ,



← OLDER
NEWER →