☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Wednesday, October 28, 2009 ☆ Wednesday, October 28, 2009
betul ke??


hi kawan2x..saje buat post..coz bosan hari ini x ada buat apa..nk citer menarik..x ada benda...hem cuma saya nk bagi teka teki kat korang..korang tengok gambar di atas..ada gambar shinichi handsome di atas..dan ada saya tulis sesuatu..*ada pujian dan teka teki* :p
:01:

kalau korang ni memang perminat setia detective conan..memang tahu apa maksud saya...hu hu hu..kalau korang x faham..korang duduk diam dan buat bodoh..kalau korang nk cari jawapan..silalah cari sampai dapat..
blogger-emoticon.blogspot.com

kalau dah tahu jawapan..jgn lupa hantar kat komen ye..kalau x saya cubit pp awak..baru tahu :p.. oklah saya pergi dulu..ingat tau cari sampai dapat..bye!!
blogger-emoticon.blogspot.com

from:

post signature



teruskan mencari jawapan ye detective...and pujukan x akan dilayan hahahaha :D..itulah cobaan dari detective..

Labels: , , ,



← OLDER
NEWER →