☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Thursday, October 29, 2009 ☆ Thursday, October 29, 2009
control ayu...


hi kawan2x..ari ini sungguh cerah..saya arap esok cerahlah..kenapa??sebab senang pergi sekolah x payah bawa payung??bkn..nanti saya bagitahu akhir sekali..jadi korang kena abislah baca post ini..bace ye!!
:36:
anda nampak gambar kat atas..[bajet org x nampak..] itu adalah saudara saya...irna dan kath.. semua masih single[padahal berpunya dah..]kami saje tangkap gambar..nk online muka buku facebook dah..jadi kami tangkap gambar...
blogger-emoticon.blogspot.com

kami bergaya[kecuali saya..saya malas nk bergaya masa tu..sebab masalah tertentu..] sebab ada rumah terbuka..lama dah..memang kami semua kenyang nk mampus..perut penuh..makanan situ semua sodap2x..x sia2x saya tinggal kat umah kakak saudara saya beberapa hari..
:18:

erm..oklah saya out dulu...bye you all..
blogger-emoticon.blogspot.com


from:
post signature

esok ada majlis besar..tu yg kena cerah baru ada mood nk raikan..dan dapat dah jawapan soalan teka teki saya??cepat bagi komen..apa teka tekinya??tekan sini hu hu hu :)

Labels: , ,



← OLDER
NEWER →