☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Thursday, October 22, 2009 ☆ Thursday, October 22, 2009
demam terkejut!!



*si tyka dan si anis mesti suka gambar onigiri kan-kan??*

hi kawan2x ari ini ari paling seram dan geram!!kenapa???yg geram..saya akn cerita kalau saya daya coz saya demam ni[memang x ade mengena pun ngan gambar di atas..saje letak he he he]

ari ini juga tengok citer hantu..ho ho ho seram nak mampus..nama tajuk tu 4bia..ini pula citer dari.. alah..yg selalu ckp "sawa dekap.."alah gitu2x tu.. he he he:pandacloud_26:

dari semalam saya demam coz demam terkejut tengok citer semalam..mcm mana citernye??cari tajuk takut!!!baru semalam update..ibu-bapaku sebenarnye x bagi saya gi sekolah..entah tiba2x ari ini semangat pulak nk gi sekolah .. balik kepada citer 4bia tu sebenarnya cerita hantu..episod 1 bkn ttg balas dendam..entah kenapa??

:15:

citer tu semakin seram..tadi tobat saya x nak tengok..pastu masa "benda" tu dtg kat perlakon citer tu.. kawan saya rahimah jerit kat saya.. saya dan kawan seorang lagi lompat terkejut.. buat lemah jantung je..citer ni bapak seram..kami baru tengok sampai episod 3..episod 4 x tengok lagi sebab habis sesi persekolahan dah..hu hu hu..bdk laki nk tengok citer kartun..bosan nk mampus!!

blogger-emoticon.blogspot.com

apalah movie untuk esok arap2x citer best!hem..oklah nk out bye!!

blogger-emoticon.blogspot.com

from"

post signature

Labels: , ,



← OLDER
NEWER →