☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Saturday, October 24, 2009 ☆ Saturday, October 24, 2009
good luck you all!! ^_^


hi kawan2x..selamat pagi..pagi2x lagi saya dah buka internet..yelah mcm tak leh lepas..lepas ini kena bagi kat adik ku...dia juga ada block blog tekan sini jangan lupa melawat dier okey!
blogger-emoticon.blogspot.com

saya ingin mengucap good luck for your exam kepada sesiapa yg akan menghadapi ujian akhir tahun.. baca soalan elok2x..jgn buat salah..[che!! dia tu bagi nasihat kat org..dier tu ikut x nasihat diri sendiri..]jgn ikut perangai saya yg buat kerja x sampai setengah jam!..ini perangai x elok!
blogger-emoticon.blogspot.com

kalau byk salah..jgnsalahkan sape...salah diri sendiri..bak kata pepatah...org bergini...
"bersenang dahulu bersusah kemudian..."
mana boleh gitu..org sepatutnye...
"bersusah dahulu bersenang kemudian.."
blogger-emoticon.blogspot.com

erm..nampaknye saya beri ucapan pagi2x buta nampak..oklah saya nk online facebook..bye!

blogger-emoticon.blogspot.com

from:
post signature

Labels: ,



← OLDER
NEWER →