☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Thursday, October 8, 2009 ☆ Thursday, October 08, 2009
hari keluarga



blogger-emoticon.blogspot.comhi kawan2..ari ini aku rasa bengang..dan penat dan happy!coz ari ini kawan saya datang rumah lepas balik rumah kira2 kul 11:50 pagi gitu..balik rumah ngan kawan..tadi kul 5:50 baru balik..fuh lama tu!!:13:

:12:kami balik lambat pun kami mesti ada sebab..kami ada 4 aktiviti yg harus murid thn 6 mesti sertai..antaranya...
~karoke[baru mlm semalam pergi ngan keluarga]
~tarian[saya konferm x masuk!]
~gubahan[guna gula-gula dan tuala*mcm hantaran nk kahwin tu..*
~masakan{buat sandwich}

blogger-emoticon.blogspot.combanyakkan..tapi saya pilih karoke..lagu??entahlah??mungkin superman-the lucky laki..
lelaki pula nasyid..[perempuan rock..laki2 alim]:10:

:37:saya ingin bagitahu saya akan update blog dari jumaat 9/10/2009 hingga ahad 11/10/2009..coz ada hari keluara kat kemaman..:22:

blogger-emoticon.blogspot.comoklah saya nk update facebook..bye!:42:

post signature

Labels: ,



← OLDER
NEWER →