☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Friday, October 30, 2009 ☆ Friday, October 30, 2009
hari persaraan cikgu matematikku....


hi kawan2x..[ayat yg selalu diucapkan..]ari ini saya ada dua mood...iaitu satu mood sedih dan satu mood gembira pada hari ini...kerana hari ini adalah hari persaraan cikgu saya...beliau seorang perempuan..
blogger-emoticon.blogspot.com

beliau mula berkhidmat di sekolah kebangsaan sungai isap pada 2007..beliau ditugaskan mengajar kami semua subjek matematik..dialah yg membuat saya dapat A dalam sabjek MT[matematik]..dahulu saya agak lemah dalam matematik...
:28:

jadi hari ini kami sambut hari persaraanya dan majlis kem satu membaca..memang meriah giler lah..budak2x koir pun menyanyi lagu sempurna dan pergi dari aizat...dan satu lagu untuk kem satu membaca..tapi tak ingatlah..sebenarnya saya ingin masuk koir..tapi saya teringat sesuatu benda yg buat saya geram..x jadi..
:05:

yg perenggan kedua agak skema sikitlah..he he he:pandacloud_08:oklah saya nk online facebook dan myspace..ho ho ho bulan ni byk tul saya update blog..saya x akn abaikan blog.bye!
blogger-emoticon.blogspot.com

from:

post signature



nanti sape pulak akn bersara..hu hu hu nanti x leh menyambutnye..nanti bdk tahun 6 akan jadi tingkatan satu.. kalau nk tahu berita..mesti tanya adik kesayangan saya tu..hu hu hu..

Labels: , ,



← OLDER
NEWER →