☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Tuesday, October 13, 2009 ☆ Tuesday, October 13, 2009
jenis darah??


:mNgumpat:hey kawan2..saya ada satu cerita ni..saya ada kertas ni..tentang maklumat murid..itu tak ada masalah..ini hah..nak tahu jenis darah??apa!!:pandacloud_04:

:mDarah:ari ini iaitu rabu..pergi klinik...diaorng kata check darah sakit..betul ke??takut wei!!:14:

blogger-emoticon.blogspot.comharap2..tak ada benda2lah..amin~...ari ini juga pada kul 3:00 petang saya ada latihan nyanyi..mula2nya masuk..pastu band lain pulak masuk..hem bukan rezeki buat kali ini..tapi saya macam pasang lagu,dengar nyanyi...umah sapa jadi mangsa..hai..tak akan x tahu UMAH SAYA!!:10:

blogger-emoticon.blogspot.comoklah saya nak online facebook..bye!:2:

from:

post signature

Labels: , , ,



← OLDER
NEWER →