☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Monday, October 5, 2009 ☆ Monday, October 05, 2009
penat dan gggr!!

blogger-emoticon.blogspot.comhi kawan..penat ari ini..kat sekolah kena buat seni lagu..saya dan geng saya buat lagu guna melodi situasi, aku bkn superman-lucky laki ..
:07:ari ini juga saya adal latihan bola jaring..sepatutnya ari ini ada perlawannya..tapi..hujan semalam..padang becak..lagipun guru penyelaras ada hal..jadi x jadi..:pandacloud_37:

:29:kami lawan..dgn geng kelas..kelas kami lawan kelas ke 5[dedekasi]senang sikit..hu hu hu..:10:tadi beli ice cream,100 plus dan air milo..main..best giler..rehat..ada kawan pergi jalan naik motor kwn saya satu lagi..hilang pi mana..carilah..padahal kat rumah saya aje..hampeh!:simerah13:

:33:oklah saya out dulu..bye!

from:

post signature



← OLDER
NEWER →