☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Wednesday, October 14, 2009 ☆ Wednesday, October 14, 2009
pening!!


blogger-emoticon.blogspot.comhi kawan..ari ini rabu..kitaorang berlatih menyanyi untuk karaoke kat sekolah..tapi..satu je masalah PILIH LAGU.. kena tulah, nilah..pening..!!:19:

blogger-emoticon.blogspot.comsaya ada cerita yg membuat saya marah ada beberapa kawan saya yg sama kelas..mereka datang umah saya..untuk dengar lagu untuk karaoke esok iaitu ari khamis..selepas mereka balik tiba2 telefon berbunyi..aku jawab..abis semua cerita..tiba2 tibul rasa marah..kenapa marah..rupa-rupanya...:04:

~dia org kutuk aku!!dia org kata aku nyanyi tak sedap..!!bangang betul lah budak tu!!rupa2 mereka mempergunakan aku..dia kata aku boleh masuk kumpulan mereka..sebab untuk guna laptop aku..mesti akhir2 nanti dia kata out sebab penuh..:10:

~dan diaorg juga kutuk kawan baik aku..dia kata.. x ni pilih kawan..band x ni semua kawan baik dia..memanglah..tak akan ambil musuh pulak..bodoh ke tak??tak akan pilih kelas lain..memanglah x pilih kawan baik sebab satu band nak LIMA ORANG AJE..cerdik..:25:

blogger-emoticon.blogspot.comfuh lega luahkan perasaan ni....sebelum itu..budak kelas pertama nyanyi lagu ini..bye!




from:

post signature


p/s:akhir video tu.. sexy sikitlah..:17:

Labels: ,



← OLDER
NEWER →