☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Thursday, October 15, 2009 ☆ Thursday, October 15, 2009
sakit!!!


:mSakit:hi kawan..ari ini agak ada banyak kenangan dalam hidup saya...mesti ada sebabnya kan??

peristiwa 1:nyanyi karaoke best..lelaki 6 arif nyanyi bapak sodap..korang tengok mesti jatuh cinta kat diaorg.. tapi kami x pun..:pandacloud_17:

peristiwa 2:kena cucuk sakit wei!!tapi korang kena kuat..dia mcm kena cubit pastu cubitan dia ke kiri dan kanan..saya genggam kuat tangan mak saya.. hu hu hu T__T:06:

peristiwa 3:nak buat myspace..tapi x leh tak ape cuba lagi..:12:


:13:sebenarnya x ada benda nak tulis cuma buat catitan harian je..nanti boleh refer kat sini..he he he..dan kalau saya cucuk..saya rasa pening dan kebas tangan..ni.tulis tangan kiri ni...:10:


:17:oklah bye!:19:


from:

post signature

Labels: , , ,



← OLDER
NEWER →