☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Wednesday, October 21, 2009 ☆ Wednesday, October 21, 2009
takut!!!


hi kawan2..ari ini..ari paling takut bagi saya dan budak thn 6 di SKSI..kenapa??bergini ceritanya..:pandacloud_43:

ari ini iaitu rabu 21/10/09 di SKSI x ada ape2x aktiviti..so cikgu pasang movie..seronok tu..kami tengok citerzombi kampung pisang..masa tengah syok je..tiba2x tertutup..mungkin pasang cd 1 je kot..lagipun saya dah tengok..x kesah pun..

blogger-emoticon.blogspot.comkami pun mula riuh rendah..tiba2x dengar suara seram..kami alih pandangan ke screan untuk tengok movie.. pas2 nampak hantu duduk tepi tingkap kereta org..kami tiba2x jerit..budak lelaki yg control macho pun terkejut:pandacloud_28:

kami pun tengok citer sampai abis..bagi mengelak untuk tengok citer hantu saya borak dengan kawan..tapi diaorg tekun je tengok..dekat situ riuh rendah dengar jeritan..ada satu babak hantu tu sergah org dlm movie tu saya sorang jerit perkaatan "MAK!!!"semua org padang saya termasuk cikgu yg pasang cd tu..bdk laki kata "FARRAH PENAKUT..FARRAH PENAKUT..":pandacloud_41:

dan satu babak seram..tapi saya tak tengok.. kawan citer coz masa tu saya bebel kat budak laki budak yg yg ejek saya..dia terbang pastu jerit kat kamera.. masa tulah budak perempuan jerit yg paling kuat..dan budak lain yg x tengok semua terketar kali,lutut dengar..diaorg ingat suara hantu..oh lupa pulak citer tu dari indon..kuntilaknak..harap2x saya x mimpi hantu..amin~:21:

:42:oklah ayah kat umah..mesti ikut masa main laptop..bye you all!!


from:

post signature

Labels: ,



← OLDER
NEWER →