☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Friday, October 9, 2009 ☆ Friday, October 09, 2009
tangkap leleh


:01:hi kawan..ari ini saya ambil kesempatan menulis blog..he he he..anda perasaan x tajuk saya ada tulis..tangkap leleh??mesti ada sebabnya..:06:

blogger-emoticon.blogspot.comtadi..semasa 11.30 a.m kami main tangkap leleh..ada budak ni Daniel Amin.. dia ni menagis..kami ketawa..saya kata "apa pengalaman anda?? sampai menagis??" [saya jadi wartawan x bergaji] dia kata "teringat seseorang" saya kata "teringat mak we lah tu..":18:

blogger-emoticon.blogspot.comkami lawan.. 3lelaki 3 perempuan..pemenangnye seri!! 2org lelaki nagis perempuan 2 org juga..seorang perempuan saya lah tu..saya ni x ada perasaan.. lelaki pula hilmi..masing 2 marah kat saya..dahlah masa tu kecoh tempat..hem..:17:

:39:ari isnin kena nyanyi,gubah tuala mcm pelamin,menari..banyak..mesti penuh org kat umah saya..bkn perempuan saja..lelaki pun..mengajar nyanyi dan gubah tuala..oklh saya nk bertolak ni..:08:

bye!:42:

from:

post signature

Labels: , ,



← OLDER
NEWER →