☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Sunday, November 1, 2009 ☆ Sunday, November 01, 2009
video lagi..


hi kawan2x..hello..good morning you all!!apa kahbar?? saya sihat aje..[apa pasal si sakura ni?? demam ye??]x adelah saya rasa sungguh gembira kerana benda yg lama saya inginkan sudah ada di depan mata saya..he he he :pandacloud_14:
blogger-emoticon.blogspot.com

saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada si Kawaii~Chan kerana sudah beri saya emoticon yg cute muit!!hahaathanks ye tyka!!dan untuk tambah ke gembiraan saya..saya suka tengok iklan di kaca TV iaitu iklan...



ho ho ho memang best iklan ini..lagu dia adalah lagu ini..sila layan ye..good



ini pula video yg lain sikit lagu sama cuma penyanyi je lain..Question



amacam??best??syok punya!!smilelove penyanyi dia mila,akim[citer kau dan aku] dan dafi..oklah saya nk online facebook[asyik facebook je si sakura ni!!]huk3bye!!
blogger-emoticon.blogspot.com

from:
post signature

erm..yg n3 majlis yg saya ckp tu ditangguhkan sementara kerana ada masalah tenikal sedikitsegan2

Labels: , ,



← OLDER
NEWER →