☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Tuesday, November 17, 2009 ☆ Tuesday, November 17, 2009
best nk mampus!!


hi kawan2x ari ini sungguh best kat sekolah..119kami kan ada jamuan kelas..saya bawa karipap kentang..laku..pastu kwn saya naimah doraemon bawa mee hoon goreng kwn saya azreen bawa agar2x bandung..rahimah..bawa nugget..20090519c09
baling

kami buat jamuan pukul sembilan jadi mkn ramai..hu hu hu best!!lepas mkn kami sekelas buat cabutan bertuah..huhusaya dpt hadiah daripada imah momel dan imah pun dpt hadiah daripada saya.. terbalik pulak!!2-1 dier org kata "mcm dah rancang aje.."20090519d05 "mana ada..itu hanya kebetulan aje.."jawab kami serentak..
tv-emoticon-032

anda lihat gambar kat atasatas..teddybear dua2x mcm serupa aje kan..76 yg gambar pertama imah bagi..hadiah untuk simpan dan ingat kawan..yg teddybear saya dapat dari entah mana x ingat..lepas cabutan bertuah kami main rebut kerusi..perempuan lawan perempuan juara nya... jeng3x 5b043c82815658baf08c45912d3577de afifahoppie yeah..20090519a08 pandai pipoh!!kaotongueo
pang

lelaki saya x tahu..kaonodsebab saya dan rahimah bawa kek untuk guru kelas kami..puan rawiyah..kek rahimah bawa..saya hanya tumpang mkn aje..toungesemasa sibuk layan mkn kek ngan kawan2x..tiba2x izzati kelas 6 bestari letak krim kek kat pipi saya..3ish! terkejut..bdk lain ketawa...suka eh hampeh!saya ambil krim kek dan letak kat rambut bdk lelaki daniel amin..padan muka..118 tapi dier x sedar..sebagai ganti dn balas demdam kerana ketawakn saya!!
blogger-emoticon.blogspot.com

oklah saya out dulu..nk layan pet society bye!!bye98


from:

post signature



ish..2 hari ambil result!!

Labels: , ,



← OLDER
NEWER →