☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Friday, November 20, 2009 ☆ Friday, November 20, 2009
bye sekolah!! =(

hi kawan2x..ari ini sedih bangat!!hari ini hari terakhir kat sekolah..hu hu hu ini paling x best ni!!kaosad tadi kami warga SKSI sembahyang hajat tanda kesyukuran kerana sekolah kami dpt 64 org dapat 5A..61
blogger-emoticon.blogspot.com

kami uruskan semua sijil..tapi bdk 5A dan 4A 1B ada taklimat untuk masuk sekolah agama agaknye kot..20090519b10jadi kami pergi..mereka semua dtg dan mengajar cara cepat menghafal ayat al-quran..best!!cuteboy
pusing

sebelum balik semua murid thn 6 pergi bersalam ngan cikgu dari thn 1 hingga thn 6.. saya salam lepas salam mesti ayat cikgu saya"dpt berapa A??"mesti jwb ''5A'' dan confirm jwb ''tahniah'' saya jawab "thanks"20090519b01yg sedih sekali ini kali terakhir jumpa..hu hu hu sedih!cry
tv-emoticon-041

dan saya x sabr nk tengok surat kahbar ada x gambar saya..he he he9
ye

oklah saya nk lyn kesedihan saya bye~57
blogger-emoticon.blogspot.com



from:

post signature


isnin dtg sekolah lagi..

Labels: , ,



← OLDER
NEWER →