☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Monday, November 30, 2009 ☆ Monday, November 30, 2009
gembiranya dlm hati!!

:no.26:

hi..ari ini saya suka sangat sebab ada dua perkara..[mcm n3 semalam je..shock] eh bkn..ni hari gembira untuk saya sebab...

dan ada emoticons baru..best..59baru semlam download..gambarnya ada kat bawah..:choco-milk-85:

dan kedua sebab saya dah ada banner dan tempat lagu baru!!gambar tetap detective conan..masih setia lagi..he he hekissaik!! sama je mcm dulu kan?:022: memang pun.. saya cuma tambah perkataan je..itu tanda sakura ni malas tahap gaban!!happy
sweat

comel pulak hello kitty ni..20090519c08baru teringat!!saya akn ubah lagu dan campur aduk ngan lagu lain..tapi tetap gambar hello kitty..:#b:


oklah saya nk search lagu..bye!!

:#b:


from:

post signature

Labels: , , ,



← OLDER
NEWER →