☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Sunday, November 15, 2009 ☆ Sunday, November 15, 2009
happy birthday you all!!



happy birthday to you..
happy birthday to you..
happy birthday to my mama
happy birthday to you..
huwa


hi kawan2x..ari ini birthday mk kesayangan saya..tu masa adik saya patah tangan...mk saya ada sebelah adik saya..comelnya mereka!!muah
tv-emoticon-044
saya rasa mk saya 15/11 dan kath [cik sha] bertuah nk mampus!!kenapa1soal sebabnya..cuba tengok tarikh di bawah..bawah

12/11-kath[cik sha]
13/11-taylor swift!!
14/11-vanessa hudgen[gabriella hig school musicalsekolah]
15/11-mk aku!!

bestkan..dekat je birthday artis[terutama taylor swift!!]

divider2

hari ini saya shopping lagi..tapi ngan mk saudara belah mk..best dpt tu lah dpt ni lh..best!!suka eh saya beli dua buku hari ini..walaupun dah lama keluar..baca ajelah..
blogger-emoticon.blogspot.com


beli air BR baskin robbins..sedap dan harga agak mahal sedikit..sadvctapi berpatutan.. sedap.. memang best shopping ngan mk saudara..20090519a09
blogger-emoticon.blogspot.com

oklah saya nk baca buku yg baru1854276x04tip1d1hbye!!7324083cde07c0f529ca02d03ca9a5f8

from:

post signature


beberapa hari lagu ambil result!!

Labels: ,



← OLDER
NEWER →