☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Tuesday, December 1, 2009 ☆ Tuesday, December 01, 2009
hi december!!



dapt dari encik google


hikawan2x.. selamat pagi!!korang sihat??saya selsema je...ari ini ayah saya cuti..duduk kat rumah jelah..Sparkleesok ayah saya baru kerja..semalam pergi bandar jalan2x...mk saya nk shopping baju..:023:saya,adik saya pun beli baju..baju T-shirt polo...obreketsukancbreketsaya canada..adik saya france.. blogger-emoticon.blogspot.com

ari ini cerah..syukur..kalau x hujan je..Xmasx best juga.:029:ari ini 1.12.2009..bulan satudua saya nk azam!:Yuupan-2:x semestinya bulanone baru ada azam:Yuupan-3:azam saya adalah..

~jimat top up handphone..
~belajar betul2x untuk tahan depan!
~bersiap sedia untuk temu duga untuk msk asrama penuh!sekolah
~tabah lagi menempuh cabaran si asrama penuh!!
~lawan2x kak senior kalau buli saya20[gurau je..]

sebenarnya separuh dari azam saya tu karut je..saje je..happy
lala

oklah saya nk sarapan[sakura ni dier update dulu sebelum mkn..ish..ish..ish..]onigiri14bye!!
bye



from:

post signature

Labels:



← OLDER
NEWER →