☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Wednesday, November 11, 2009 ☆ Wednesday, November 11, 2009



hi kawan2x..ari ini shopping memang best giler lah..kami shopping kat kuantan prade aje..111 tapi memang syok..sebab ada teman..kaolovebest..mak dier sangat sporting..hahaa
blogger-emoticon.blogspot.com

saya akan cerita satu persatu..kaosmile

gambar pin tu adalah keinginan saya tu..sebenarnya mak kawan saya nk beli pin..saya pun ikut join tengok sama..gelakpastu kwn saya..senang cerita panggil Suraya suruh tengok pin yg kat atas.. first tempat saya tengok adalah harga pin tu..wau!!murahnya..20090519c07..harganya tengok di gambar ye..[malas nk tulis.. =p] berbaloi-baloi[ sebutan dier mesti mcm iklan celcom ye^^]

dompet tu sebenarnya dpyt masa mk Suraya beli brg kemas..dpt dompet..mk saya ckp cantik..org tu dengan baik hati bagi dompet tu percuma..duhbaiknya amoi tu.. =p saya ambil sederhana punya..mk saya kecil..warna ungu!!b9fd7ff3c7946883610caf38c71abfe3 tak??
blogger-emoticon.blogspot.com

tadi gi sana nk cari parking memang susah nk mampus!!x ade parking memang sakit jiwa tul!20090519d03 pusing sampai empat kali baru jumpa..masih bail gi sana kul 2:30 ptg..jumpa parking kul 3:00..setengah jam duduk dlm keretaa5169c20e419f9452722d94f718ec717 tapi x ape ada aircond..he he helolcuq

oklah sy nk tengok tv bye!!
bye


from

post signature


sampai rumah terus buka laptop..nampak x sabar nk tulis kat blog tentang n3 ini..122

Labels: , ,



← OLDER
NEWER →