☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Wednesday, November 4, 2009 ☆ Wednesday, November 04, 2009
korean group!!

hi kawan..ari ini bagi saya agak penat sedikit..tadi kat sekolah kami buat peribahasa bahasa inggris dengan surat kahbar..10 peribahasa tu!urghjadi kami berusaha cayok!
blogger-emoticon.blogspot.com

kami sebenarnya ada 7 ahli aje..pastu cikgu kami kata "mana kumplan yg x cukup??'' rahimah kawan kami angkat tangan..pastu cikgu ckp kat 3 budak ni..ha pergi kumpulan sana..kami semua sekali gus pandang..alangkah tekejutnye..3 budak tu adalah lelaki!alan2..sorang bdk lelaki dari kelas kami..itu x kisah..
blogger-emoticon.blogspot.com
dua budak lelaki dari kelas akhir sekali..dia adalah bdk samseng di sekolah..sabar jelah..menanges..jadi kami pun buat kerja...buat2x rahimah tanya bdk samseng tu nama..pastu tanya kelas mana [padahal tahu] dia ckp "6 bestari[ kelas pertama].."kami semua gelak puas2x semua org pandang..ckp dengan bangga pulak tu.gelakaduh sedarlah diri tu sikit..dia sebenarnya kelas hujung sekali! ada ke ckp kelas pertama..
blogger-emoticon.blogspot.com

arap2x kami menanglah amin~

divider2

sekarang ni saya minat sangat kumpulan korea..seperti super junior,girl generation dan kara..



super junior saya minat ryeowook.. kalau girl generation saya minat seohyun dan kara pula saya minat haraangau..comel dan hensem belaka..ho ho ho..[semua itu adalah milik saya okey!] ho ho ho sakura zalim..sedeh
:36:

oklah saya nk rehat bersama kit kat bye!
blogger-emoticon.blogspot.com

from:

post signature



korang jgn copy gambar tau..walaupun ada nama saya tu...ingat...kalau nk.. cari sendiri..wau!jahatnya sakura ni! biasa dah!sengih2=p

Labels: , ,



← OLDER
NEWER →