☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Saturday, November 21, 2009 ☆ Saturday, November 21, 2009
kumpulan SBFF!!


hi kawan2x..selamat pagi!!kaocheeringari ini saya x ada benda nk buat apa pun..hari ini kan musim hujanXmasnk keluar pun susah..[apa nk susah kan boleh naik keretaketa]he he hekaotongueo
tv-emoticon-033

saya nk promosi blog5412 ni..nama geng diaorg ni kumpulan SBFF..mereka semua pandai2x belaka..01semua dpt 5A..gambar di atas tuatas adalah ahli SBFF..maksud SBFF adalah SECRET BEST FRIENDS FOREVER..love

kalau korang ni gi blog diaorg tekan SBFF dekat blog diaorg ada gambar cikgu kami..rasa sedih pulak teringat cikgu..18diaorg baru aje buatblog5412..peringatanserugerak saya buat blog untuk diaorg tau selepas itu saya suruh diaorg baiki blog mereka sendiri..sebab saya ni pemalas!!dan blog sendiri x terurus nk katakan blog org lain..11
blogger-emoticon.blogspot.com

ok2lah saya nk tutp lapto dari pukul7 sampai 12 wau!!lama tu!!bye!!
blogger-emoticon.blogspot.com


from:

post signature


setiap hari dengar lagu supergirl super junior M..lalala:peenkheart:

Labels: , ,



← OLDER
NEWER →