☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Monday, November 9, 2009 ☆ Monday, November 09, 2009
peristiwa menggeramkan!!


hi kawan2x..best tak kat sekolah?? saya bolehlah..2love sebenarnya kami kemas dewan dan kantin..x ada benda pun..lepas beres semua masuk dewan..tolong cikgu..itu je kerja sebagai penolong ketua kelas..konon

blogger-emoticon.blogspot.com

walaupun x ade kerja tapi banyak peristiwa..pertama masa kemas dewan..kami iaitu kelassatu,dua dantiga kemas dewan..tiba2x kelastigabuat kecoh kat kelas kitorg..kitaorg balas balik..pastu diaorg suruh berhenti..takut pun diaorg..sengihpastu tengah sibuk kelassatu buat kecoh..kami balas slow je..dia balas cara kasar..lastnya kawan aku azreen sepak..memang bising giler..dia dtg kelas kami pastu ckp "bisinglah cikgu marah"[dengan muka bengismare]pastu kami semua buat bodoh je.. sebenarnya takut cikgu marahsegan2
blogger-emoticon.blogspot.com

lepas itu tlong cikgu angkat meja dan sebagainya..lastnya bosan..masih baik afifahoppie bawa kad UNO boleh main..2 round saya kalah..takot round 3 saya jadi johan yahoo!!gelakmemang best main..
ayat mesti bergini "UNO..UNO GAMES!!"
blogger-emoticon.blogspot.com
oklah esok saya citer pasal MAJLIS TAHUN 6 bye!!
blogger-emoticon.blogspot.com


from:

post signature


ye!!esok boleh berposing!!

Labels: ,



← OLDER
NEWER →