☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Friday, November 6, 2009 ☆ Friday, November 06, 2009
naimah..oh naimah..



hi kawan2x..ari ini kat sekolah saya ada porgram agama..mula2x buat solat hajat..dan ada ceramah..best..sebab hai rabu ustazah kami akan pergi haji.. ini adalah berita baik!..gelaksemoga ustazah pergi dan pulang dengan selamat amin~
blogger-emoticon.blogspot.com

ari ini saya nk buat myspace dan facebook untuk kawan saya naimah..smileykawan sekelas saya..senjak ramai org kat sekolah saya ada myspace ramai org tanya kat saya dan kawan saya ayat dier mesti bergini.. "awak ada myspace??" jadi ramai org buat myspace..kwn saya rahimah x nk..entah kenapa..berair

blogger-emoticon.blogspot.com

lepas buat semua tu saya nk tengok citer harry potter..ho ho ho hensemye..[semua hensem bagi sakura]segan2 gambar dier atas sekali ngan saya dn kawan..oklah saya nk out dulu..bye!
bye

from:

post signature


erm n3 jamuan yg saya janjikan tu hari isnin dan selasa saya ceritakan okey =) dan nk blog naimah tekan naimah doraemon

Labels: , ,



← OLDER
NEWER →