☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Saturday, November 14, 2009 ☆ Saturday, November 14, 2009
pelangi..


hi kawan2x..ari ini iaitu sabtu 14/11/2009 saudara saya datang rumah...saje dtg..saya suka kalau ada org dtg umah..20090519c08
tv-emoticon-033

yg dtg umah saya wan saya[belah ayah]alan2 adik ayah saya dan adik bongsu ayah saya[perempuan] dtg hari jumaat pulang hari sabtu..sekejap je..nk ziarah menzirahi..
blogger-emoticon.blogspot.com

divider2
hari ini saya pergi kuantan prade pada petang tadi..[sabtu..]sementara tunggu pasar malamjamlcgdlm kocet saya ni RM13 saya pikir.."hem nk beli apa ye..soal"selepas itu saya ingat buku adam kecil yg baru saya beli dua minggu lepas..itu ada gambar di atasatas..saya pun ckp kat ayah saya.."nk gi kedai buku boleh??"dengan muka kesian..36
blogger-emoticon.blogspot.com

ayahku ckp "jomlah.."aku msk ke dlm kedai buku ngan gembira...20090519d01..memilih berjam-jam.. lastnya akhirnya dpt sebuah buku je..saje lepak kat kedai buku..sengih2saya beli novel tepat2x ngan jumlah duit saya..saya beli buku tajuknya PELANGI..72rainbow2shinebest citer tu..cerita dier kebanyakkan sedih..57
"awak suka pelangi?"
"suka.pelangi cantik.sebolehnya hidup saya pun saya mahu seindah pelangi".

mendengar jawapannya itu,lantas sarah teringatkan diarinya.pelangi72.diari ini akan dihadiahkan kepada farra

[ish kalau farra tu + H itu adalah nama saya!!20090519d05]

farra disahkan menghidap penyakit SLE sewaktu berumur 11 tahun.sarah teman sejatinya sentiasa ada bersama farra sepanjang masa.mereka berdua benar2x menghargai erti persahabatan.
mampukah farra melawan penyakit itu??



kalau korang nk tahu apa ceritanya.. korang beli buku ini dan baca..5869065ed8587ac0f37e901b0888cfbe


3cb2b21c1d3258b172a00eb5ad0ef0ealah saya nk layan mimpi yg indah bye!!
tv-emoticon-013


from:

post signature


esok birthday sape ye..curious

Labels: ,



← OLDER
NEWER →