☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Sunday, November 8, 2009 ☆ Sunday, November 08, 2009
sedih.. =(



hi kawan..semalam saya ada dua mood..pada pukul 12 tengah hari mood saya gembira!! happy coz saya ada majlis perkahwinan jiran saya..tahniah ye!^^..pastu jalan2x gi bandar..ho ho ho best..mkn KFC lagi..kfc
:19:

pada sebelah petang..saya berjalan2x..melawat blog.. pastu baca cbox org..lastnya... ada satu web yg menarik perhatian saya..saya click web tu..pastu saya ternampak ayat bergini...



kalau korang nk baca selanjutnya..tekan sini!!!..gerenti korang sedih,marah giler!!saya sampai menagis baca artikel ini..menangeskalau saya jumpa org itu saya memang saya akn kerjakan cukup2x!!
tumbuk

blogger-emoticon.blogspot.com

oklah saya nk bersiar2x bye!!
:42:

from:

post signature



tak sabar2x nk cerita pasal majlis untuk n3 esok [ari isnin]

Labels: , ,



← OLDER
NEWER →