☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Tuesday, November 3, 2009 ☆ Tuesday, November 03, 2009
spell it right??



hi kawan2x..sihat??mcm mana di sekolah??okey??saya okeylah..tapi satu benda buat saya rasa malu..menanges..ish malunye!x bukan rezeki saya kot..hem...
blogger-emoticon.blogspot.com

tadi di sekolah ada pertandingan mengeja...alah mcm ''spell it right'' semua org WAJIB.. bila semua org tahu..ramai org tak datang..hampeh! korang tunggu esoklah..he he he:pandacloud_29: sorang demi sorang pergi hadapan pergi eja perkataan yg cikgu beri..
blogger-emoticon.blogspot.com

saya lepas x??hu hu hu secret..pemenang tahu dah..pertama kelas budak pandai..kelas pertama kelas BESTARI..kedua kelas 6 cemerlang..dah kelas saya ke berapa?? hu hu hu ketiga..oklah dari x menang..;)
:21:

esok..kami akan duduk dalam satu kumpulan akan mengunakan surat kahbar dan...dan apa ye..alamak lupa pulak..segan2oklah saya nk call kawan..tanya porgram esok...bye!
blogger-emoticon.blogspot.com


from:

post signature



saya ni seorang pelupa..oh dan thanks ye kak balqis letak link saya kat n3 akak.. toce2x =pteruja

Labels: ,



← OLDER
NEWER →