☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Sunday, November 29, 2009 ☆ Sunday, November 29, 2009
x habis2x...

:no.26:
hi kawan2x..ari ini hari yg paling malu buat saya:choco-milk-17: sebab ada dua perkara..first kat ECM[east coast mall] dan kat rumahku syurgaku..Sparklemula2x saya cerita kat ECM[ringkas]

saya gi ECM nk mkn donat kat big apple tu..sedap!!:choco-milk-119::choco-milk-118: mknlah smpai kenyang..:Yuupan-31: lepas tu ayahku cadang nk gi kedai CDdvd ..kami pun ikutlah..lepas tu tokey cd tu pasang citer hantu..ayahku msk dlm..saya,mk dan adik saya tengok citer tu..kelakar hantu tu..03dlm citer tu hantu tu sergah pemandu lori..confirm pemandu tu jeritkandseru
blogger-emoticon.blogspot.com

saya pun terjerit sekali ngan pemandu lori tu...semua yg tengok citer tu dan lalu kat kedai tu padang kat saya..ish masa tu memang saya malu giler!!1241596636-505737 mk dan adik saya gelak kat saya...org belakang saya pun geli hati tengok saya terjerit...hahaa ayah saya pun terpinga-pinga tengok mk saya gelak..confused

saya dan keluarga pergi dari kedai CD dvd ngan malu..tapi mk dan adik saya x malu malah ketawa kat sayaobreketskemanya ayatcbreketyg satu lagi citer pasal kat umah tu..lain kalilah ye..saya dah ngantuk dah ni..56oklah bye!!
onigiri7


from:

post signature



ye!! dah pasang lagu..semua lagu super junior yg saya minat..he he he..bukahilang dah malu..tutup20090623d02

Labels: ,



← OLDER
NEWER →