☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Monday, December 28, 2009 ☆ Monday, December 28, 2009
저 돌아 왔어요!

hi kwn2x..ari ini lah saya boleh update blog5412 sebab semalam baru sampai..saya duduk di kampung dan di KL satu minggu..lama masih baik kat KL boleh main internet itu pun mereka bagi..happy

ok saya malas nk bebel panjang so saya bagi gambar mk saudara dan sepupu yg ada di kampung..smile





ini semua saudara dan sepupu belah mk saya..ok sekarang saya ingin letak gambar belah ayah saya semasa mkn ikan bakar kt KLtounge












klah saya nk update myspace..bye!:010:


from:

post signature

Labels: , ,



← OLDER
NEWER →