☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Thursday, December 3, 2009 ☆ Thursday, December 03, 2009
bosan!!

hi kawan2x..ari ini saya bosan so saya updatelag blog..sebenarnya saya x tahu nk wat apa..emoticon13 pagi tadi saya org pertama yg buka laptop..sebab malas nk berebut main laptop ngan adik saya tu.. mula2x saya tengok facebookfacebookbanyak org bagi hadiah kat aku..[terutama kwn]
THANKS YE!! 20090519a09
teary eye

pagi2x lagi saya gi youtube...youtubeselalu si sakura ni gi youtube tengok citer detective conan..sekarang jarang dah..dier bukak super junior!!tengok aktiviti diaorg..hu hu best!!
blogger-emoticon.blogspot.com

cuba tengok gambar kat atas..atasx sangka jawapan yg saya inginkn..hu hu hu memang best..saya sebenarnya suka org yg kacak macam ryeowook..baik mcm dier..cute mcm dier..semua mcm dier!!smile :Yuupan-2: kak mez..saya memang suka dier..jadi..kak ambil 50% saya ambil 50%..boleh??:Yuupan-3: sebab saya ni tengah demam super junior!! he he he
<3

ini pun saya pakai hantam je.. x sangka dpt 100%:Yuupan-30:saya bkn nk belagak..coz saya bosan!!lol x tahu nk wat apa..tapi ini kalau korang yg dpt..saya x jeles pun..rezeki korang kn?? x semestinya saya yg dapt 100% mesti ada org lain dpt kansoalan
tv-emoticon-019

oklah..saya nk out dulu..nk update habbo..bye!!
:#b:



from:

post signature


nabilah..sape budak gedik tu??

Labels: , ,



← OLDER
NEWER →