☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Monday, December 14, 2009 ☆ Monday, December 14, 2009
lawak tul! :D

hi kawan2x..hari semakin hari saya semakin mls nk update blog5412.. xt tahu ngapa..sebab saya jarang buka blog pun.. saya selalu gi youtubeyoutube dan facebookfacebook je..kalaublog5412saya hanya gi cbox atau pun saya dengar lagu..tu je..:002:

tadi saya bosan gi youtubeyoutube dan tengok funny super junior ada sampai satu tahap saya tengok video tunang nabilah..kelakar giler muka tunang nabilah..happy




muka dier amat comelah..1061747e7p91zk7rtkorang confirm x faham mengapa siwon terkejut kan..bergini ceritanya..24

Siwon tidak percaya ketika ia melihat bahawa paprika yang paling kuat di dunia tidak mempengaruhi anak-anak DBSK yang banyak seperti melibatkan semua anak-anak Super Junior beberapa minggu yang lalubukasorry skema sangattutuphappy

dan saya suka:Yuupan-17: video ni..tentang ryeowook dan kyuhyun:Yuupan-2:milik kak balqis:Yuupan-3: comel tul mereka berdua tu..jom layan vidoe tu..04




dan ini..



okey3lah saya out dulu..nk bagi adik saya pulak main laptopumisdxx7bye!!
:#b:


from:
post signature
super junior ada lagu baru..sorry sorry-answer..best..ader kat saya punya my melody..good

Labels: , ,



← OLDER
NEWER →