☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Sunday, January 10, 2010 ☆ Sunday, January 10, 2010
1 minggu belajar di sklah baru! =)

hi kawan2x..mcm mana di sekolahsekolah??best x??dpt x jumpa kwn baru??pergi sklah naik apa??bus??kereta??or naik basikal??[banyak soalan betul sakura ni..kantoi]ho ho ho..dah seminggu kiter sekolah..mcm mana perasaan ye??saya oklah..okey3x banyak songeh pun..hahaha01
fathiniefathinie

semalam saya gi sklah buat gotong royong kelas..guru kls kami ada hal emegency..so masih baik ckgu PJ kami dtg..kami buat itulah..inilah..gambar??ho ho ho..telefon rosak..:Yuupan-39:dah ada kat bengkel..tiba2x screen hp saya warna putih..sengal betul!222 jam je gotong royong..kol 8 A.M - 10 A.M[rasanyalah..]
emoticon13emoticon13

pergi dan balik dari tumpang kwn mk saya..sebab bas mana hantar pada ari sabtu..ayah saya pulak pergi kelantan ada meeting..jadi terpaksa tumpang..he he hesengih2..kat seklh kami tunggu penolong kami lambat pulak dier dtg..si anis..rupanya dier shopping shoppingbeli bahan dulu..hohoho thanks anis...^^

fathiniefathinie

aku ngan aqilah[kwn yg satu satunya yg sklah sama ngan saya di SKSI di dlm kls 2..] kena buat jadul tugasan dah jadual waktu...hu hu hu penatnye!urghx pe..demi menang dlm kelas kebersihan dan keceriaan..chaiyok!:Yuupan-30:
emoticon17emoticon17

bye!out dulu..



from:

post signature

Labels: ,



← OLDER
NEWER →