☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Sunday, January 3, 2010 ☆ Sunday, January 03, 2010
sekolah!

hi kwn2x..ari ini saya penat giler..sebab tadi saya gi sekolah sekolah nk daftar..pergi ke sekolah tengok banyak keretaketa2terpaksa pergi pintu belakang sekolah...masih baik banyak lagi parking..
sweatsweat

lepas tu terus gi dewan..wau!ramainya org..tunggu luar..kwn mk saya ada dlm dewan..sementara itu saya gi tengok nama saya kt ppn kenyataan..saya di kelas rk1[sementara]sedihnya!crying x de pun nama kwn saya di sekolah SKSI kt kelas 2..
fathiniefathinie

mk saya kata takpe ini untuk sementara je..sabar..sabar..lepas tu cikgu2x panggil nama..rasa saya kelas kedua kot..soalbyklepas tu..bagi senarai benda nk beli ..lepas tu antar surat tawaran.. terus pergi bilik koprasi[gitulah eja kotsengih2]
fathiniefathinie

dah agak dah..mesti ramai org beratur..memang betul..masih baik ayah dah beratur awal..terima kasih kepada kwn mk saya sebab dah inform awal2x..:choco-milk-4:beli baju koko dah buku..pastu balik!!esok kena pergi sekolah..huhuhu..dead
fathiniefathinie

out!!
:#b:



from:

post signature

Labels: ,



← OLDER
NEWER →