☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Sunday, January 17, 2010 ☆ Sunday, January 17, 2010
many story!!

hi kwn2x..lama tul x updateblog yelah sebab busy ngan homework yg belambak!!tgk buku rasa nak pengsan..hahahaha..hari ini je saya ada mood nk update blog sambil dengar lagumusic wonder boys-suju[x habis2x!]
:9::9:

lama2x best pulak sekolah kt SMK SULTAN ABU BAKAR atau nama glamor dier SABS..sebab apa:022:..hem...x tahulah..tapi memang bestlah!![ayat litang pukanggelak]saya dah daftar nama saya untuk masuk unit beruniform,kelab dan permainan..ini untuk dari form 1 hingga form 5 or 6..
<3<3

nk tahu ke saya masuk apa??erm..saya bagi..
Questionunit beruniform:PBSM[x kn x tahu kot..]
Questionkelab atau persatuan:kelab keusahawan[mcm jual barang2 tu..]
Questionpermainan:golf!![hahaha..ayah saya suruh..lagipun dah ada basic..klah tu..]
k..itu saja untuk post tentang sekolah...hk

line



happy birthday kangin!!kalau korang nk tahu birthday dier 17/01..tapi saya lupa nk sambut birthday sungmin iaitu 01/01..cryingx pelah..setahun sekali buat salah..hahahaha:#b:
fathiniefathinie


:choco-milk-95:lah...dah malas nk bebel kat laptop ni..bye


from:

post signature

Labels: , ,



← OLDER
NEWER →