☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Wednesday, February 17, 2010 ☆ Wednesday, February 17, 2010
getah rambut or wayar telefon??

hi!!masa adalah emas!jadi sy ambil sedikit masa sepatutnya stady untuk tulis n3 ini..hehehehe..sy nk tanya..ada x korang fikir tentang wayar telefon??hahaha confirm x kn??cuba korang tgk gambar bawah ni..



itu getah rambut tapi saya buat gelangkaolol sebab rambut saya pendek..sorrylah tulisan kt gambar x clear..murah jugak dan berbaloi beli benda ni..dah lah simple murah je 2..saya beli semua kt pink lady's.. harga RM 0.80 je..
fathiniefathinie

saya beli pun tgk kwn saya punya adik dier pakai masa mk kwn saya ambil kwn saya ngan saya sekali[tumpang]86 jadi saya tanya kwn saya apa yg adik dier pakai 2.. pastu dier cerita semua yg dier tahu..so dgn hati yg terbuka[mula dah skema!:Yuupan-31:] saya nk beli getah rmbut 2!
heehee

saya pun cerita semua kt mak..mk saya pun bgi beli gth rambut 2..pergilah pertama kedai sy ngan mk saya msuk kedai gth rmbut 2lah..puas kami cari..akhirnya jumpa!syukur~ nk tahu x mk saya buat apa..beliau gi gelak..

:43::43:

mk saya kata "farrah awk nk beli apa getah rambut atau wayar telefon??"saya kata dua-dua sekali hehehehe..kak kt situ pun ckp ttg getah rambut tu..saya pi dgr..mk cari gth rmbut untuk diri sendiri..lastnya pi bayar..murah je..x sampai RM 5[untuk saya je ]

klah penat dah tulis ni..bye!
:#b::#b:


← OLDER
NEWER →