☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Friday, March 5, 2010 ☆ Friday, March 05, 2010
..... ^^

hi kawan2x..apa kahbar??huhu saya sihat je..he...ari ini hari apa yedseru hemm jumaat! esok ari sabtu..tidakkkkkk!!!kenapa cpt berlalu..malaslah...esok ada gotong royong..bkn sapu sampah dan gelap tingkap je..tapi kena cat dinding kelas..huhuhu itu membebankn..tapi x pe demi sekolah SABS dan kls 1RK1 saya sanggup..chaiyok!

divider1

ari ini saya ingin cerita tentang kwn baik saya..sebenarnya ramai..tapi susah giler nk ambil gambar diaorg..camera2jadi sy ambil gambar kwn saya yg ada fb saje..sorry ye...nk tgk gambar x??jom layan..



comel x mereka??bagi saya comel giler..sorg melayu sorg cina..best kawan ngan diaorg..sy suka kacau weyit..tadi saya ejek dia..dia nk geletek saya..saya tipu dier ckp.. "qilah ckp awk suka"dia pun kejar aqilah..aqilah xtahu apa2x cabut lari..hehehe jht kn sayapas2 aqilah kejar saya118..jadi mcm pertandingan lari pulak..huhuhu
fathiniefathinie

ramai lagi kwn saya swit,jamie,piggi[shi yi]yeuh hoi[gitu kot],lee cho,iffah dan lain2x lah..hehehe syg korang klah awk..nk out..bye!!
:#b::#b:





← OLDER
NEWER →