☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Sunday, March 21, 2010 ☆ Sunday, March 21, 2010
yeah!!

hi kawan2x..fuh penat giler baru balik dari BEIJING!! bapak punya best!!ayah saya ckp kiter gi beijing sebab saya dpt 5A dlm upsr..huhuhu thanks ayah!saya gi sana dari ari ahad lepas sampai ari sabtu iaitu 20/3..

20/3..hem..masa ni lah super junior dtg malaysia!bestnyelah ye...jeles..jeles..huhuhu x pelah..okey balik kepada tajuk kiter..kt sana ada best..dan ada x best...apa yg x best awk kata..er tandas20090623c04!negara sana x de air kt tandas kecuali tandas kt masjid..huhuhu menyusahkan..

kt sana barang mereka murah2x..kiter kena pandai tau!..contoh ipod nano..dier letak harga 2oo yuan [ kot..]kiter ckp mhl kn..so korang kena tawar menawar.. senang citer..bergaduh mulut ngan mereka!saya beli ipod nano dari 200 lebih jadi 90 yuan je..[kalau duit kiter harga RM 45 je.. ] psp pun sama kena tawar menawar..payahlah jugak
fathiniefathinie

er..gambar nanti ye..ayah saya x letak gambar lagi kt laptopumisdxx7 so nanti saya upload gambar ye..k..papai!!




er..admire donghae nanti ye saya ambil tag awk sbb pada masa tu ayah saya suruh shut down laptop..nanti ye..thanks!


← OLDER
NEWER →