☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Wednesday, June 9, 2010 ☆ Wednesday, June 09, 2010
saya suka!

selamat pagi satu malaysia!

masa cuti ni korang suka wat apa??kalau saya suka lyan laptop dan tgk tv..dan skrg saya nk bgtahu rancangan yg saya suka

yg:1: :



BENCI BILANG CINTA-INDONESIA..bapaknyelah best tgk citer ni..pasal dua org kena kahwin paksa[kot ]cerita dier setiap ari selasa hingga jumaat..pada pukul 6:30-7:30 di astro RIA..tgk tau!

yg ke::2:



karate kid...sebenarnya cerita ni dah ada lama..mak saya ckp cerita ini ada masa mk saya masih sekolah lagi..kot2x dier buat balik..tapi yg lainnye ialah wataknye kot..



cuba teka kenapa ada gambar justin bieber tiba2x??saya 80% minat kt dier..tapi x tergiler2x cam saya minat kt SUPER JUNIOR...HEHE saje nk terselit nama suju..saya minat gilerlah kt lagu JB[singkatan] BABY dan NEVER SAY NEVER..giler best lagu ni..jom lyn sebentar lagu dier.



layan tau lagi nie..bye~

from suju and korean luver ^^ ~

Ryeowook Kyuhyun gif Pictures, Images and Photos


← OLDER
NEWER →